Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu İşletme Yönetimi

28 Temmuz 2011 Perşembe


İşletme Yönetimi - Genel Bilgiler

İşletme Yönetimi Programı, ön lisans eğitimi veren iki yıllık yüksek öğretim programıdır. Programın amacı, ülkemizdeki ve bölgemizdeki özel ve kamu işletmelerinin nitelikli ara eleman işgücü talebini karşılamaktır. Kaliteli eğitim anlayışına sahip olan Program, küreselleşmiş bilgi toplumunun özelliklerine uygun, işgücü piyasasının talep ettiği, gerekli mesleki bilgi ve becerilerle donatılmış orta kademe yönetici ve uzman personel yetiştirmeyi hedeflemektedir.
Programda, öğrencilere alanlarına ilişkin teorik, uygulamalı ve güncel bilgilerin yanı sıra araştırma, sosyal sorumluluk, iletişim ve davranış becerisi kazandırabilecek eğitim verilmesi misyon edinilmiştir. Eğitim ve öğretimin önemli bir parçası olan stajlar yoluyla öğrencilerimiz bir yandan teorik bilgilerini uygulama imkanına sahip olmakta diğer yandan ise iş hayatına hazırlanmaktadırlar. Zorunlu staj uygulaması olan programımızda, öğrenciler 50 iş günü staj yapmak zorundadırlar.
İşletme Yönetimi Programı öğrencileri öğrenimleri sırasında yurtiçi Farabi ve yurtdışı Erasmus programlarından yararlanabilmekte, mezun olduktan sonra ise ÖSYM tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavı ile ilgili lisans programlarında kariyer eğitimlerine dikey olarak devam edebilmekte ve ayrıca Açık Öğretim Fakültesinin İşletme Bölümüne 3. sınıftan itibaren devam edebilmektedirler.

0 yorum: