Çorlu Lisesinin Elektrikleri Kesildi Sınavlar İptal

6 Kasım 2008 Perşembe


Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş
(TREDAŞ), 3 bin YTL borcu nedeniyle Çorlu Lisesi'nin elektriklerini dün öğle saatlerinde kesti. Sınıfların yeterince aydınlık olmaması nedeniyle ise yapılması planlanan sınavlar iptal edildi.
Çorlu Lisesi, Omurtak caddesi üzerindeki eski binalarında 72 yıl eğitim verdikten sonra 2008-2009 eğitim ve öğretim yılına Nusratiye mahallesine yeni yapılan binalarına 1600 öğrencisi ile birlikte taşındı. Tekirdağ Valiliği İl Özel İdaresi tarafından 2 milyon 186 bin YTL'ye yapılan Çorlu Lisesi'nin elektriği ise dün öğle saatlerinde TREDAŞ yetkilileri tarafından kesildi.



Okulun elektriğinin kesilme nedeni olarak inşaat sırasında kullanılan 3 bin YTL'lik elektrik borcunun ödenmediği gösterildi. Elektriklerin kesilmesiyle şaşkına dönen okul yönetimi ise durumu Milli Eğittim Müdürlüğü'ne bildirdi. Öğrencilerin dersleri ise sınıfların tam aydınlanmadığı için aksadı ve yapılması planlanan sınavlar iptal edildi.



Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, borcun kendilerinden değil okulun inşaatından kalan bir borç olduğunu söylediler. Çorlu Kaymakamı Ali Dursun ise "Konudan bilgimiz var. Görevli arkadaşlar çalışmalarını sürdürüyor. En kısa zamanda tekrar elektriklerin açılmasi için çalışıyorlar"dedi.
Hürriyet

0 yorum: