DSP Muratlı Örgütünde Devir Teslim 2013

9 Mart 2013 Cumartesi

Demokratik Sol Parti Muratlı ilçe teşkilatı, mevcut başkan Nail Günel’in istifasından sonra, yeni oluşuma gitti. Bu istifanın ardından, vekâleten görevi yürüten başkan yardımcısı Hasan Deveci, kongreye kadar geçerli olmak üzere başkanlığı üstlenip yeni yönetimiyle basının karşısına çıktı. Görevi devralır almaz ayağının tozuyla basının karşısına çıkan ve Nail Günel den görevi devralan Başkan Hasan Deveci, “Görevi devralır almaz siz basın mensuplarının karşısına çıkarak, Demokratik Sol Partinin her zamanki gibi dimdik ve göreve hazır olduğunu vurgulamak istedik. Bizim misyonumuz ve vizyonumuz bellidir. Her zaman daha ileri ve daha iyi olmak için hepimiz birlik ve beraberlik içindeyiz. Herkes bilsin ki, partimiz iktidarlar ve il yönetimleri ne olursa olsun, her zaman belediye başkanlığı, ilçe ve il genel meclis üyeliklerini alacak iradeyi göstermiştir, yine öyle olacaktır.”dedi. Başkanlığı devreden Nail Günel, “bana devrik başkan diyorlar. Ben devrik başkan değilim. Benim ve yönetimimin üyelerinin işlerinin yoğunluğu, partiye gerekli zaman ayıramadığımız için, bu işi daha iyi yapacak yönetimin oluşması için kendim istifa ettim. Halen partimin bir üyesi olarak hizmetimi sürdürmeye devam edeceğim.” Derken, belediye başkanı Nebi Tepe’nin CHP’YE gidişini ve CHP’DE olası aday adaylığından elenmesi durumunda, tekrar partiye kabulü hakkında sorulan bir soruya da açıklama yaptı. “Nebi Tepe bir gün geldi ve “ben ekibimle CHP’YE gidiyorum, gelen gelsin.” Dedi. Tabanın ve biz yönetimin fikrini almadan yapılmış bu hareket etik değildir. Benim genel başkanımız Sayın Masum Türker ile görüşmelerim neticesinde, bir daha kendisiyle görüşmek istemediğini beyan etmiştir. Yine de olası bir tepeden atama olduğu ve partiye döndüğü takdirde, yönetimimiz üzerine düşeni yerine getirecek ve karşı tavrını gösterecektir. Partimizle tek vücut halinde görevimizin başındayız. Dedi.Basın toplantısı,Tekirdağ il genel meclis üyesi,DSP'Lİ Mustafa Korkmaz'a plaket sunumundan sonra sona erdi.

0 yorum: